maanantai 25. elokuuta 2014

Legopöllöt

Meille kotiutui jokin aika sitten lapsuuden ystävältäni vino pino duploja. Niille kun rupesin miettimään säilytysratkaisua, mieleeni tuli Mutturalla-blogin Annikan tekemät Pöllöpiilot.

Aloin innoissani niitä tekemään ja joo on ne ihanat, mutta ei ne taaskaan ihan niin hienoilta näytä kuin alkuperäiset. Ehkä pöllöjä pitää joko lyhentää pohjasta tai sitten lihottaa laittamalla lisää täytettä sisään.


Legopöllöt
ohje: Annikalta Mutturalla-blogista
materiaalit: harmaa sisustuskangas Löytöpala, samoin vetoketjut, applikoinnin kankaat jämiä
koko: leveys 50 cm, korkeus noin 60 cm.
kuka saa: jää ihan omaan käyttöön.


Perjantaina kun olin yksin kotona, lajittelin legoja. Kaikenlaiseen sitä onkin aikaa! :D


4 kommenttia:

  1. mun mielestä nää on just hyvät! IHANAT!

    VastaaPoista
  2. Hei, löysin juuri blogisi. (Etsin googlella kuvia aiheesta kössi kenguru, niin löytyi ompelemasi paita). Blogisi oli mielenkiintoista luettavaa ja katsottavaa. Liityin heti lukijaksi. Minäkin olen muuttanut E-P:lta pohjoisemmaksi, olen myös opettaja, ja toivoisin, että osaisin ommella niin hienosti kuin sinä :) Olen käynyt myös Sutisella ja Metsolassa, ollaankohan joskus törmätty tietämättämme :)

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista, ne aina piristää miältä! Tänan kommentide eest!